Thursday, April 06, 2006

Terekest. Ma ei tulnud täna kooli seepärast et ma läksin kella 10. Mustamäe Laste haiglasse .Siin Lasnamäepolikliinikus öeldi mulle et mu jalgu ei saa ravida aga mustamäe laste haiglas öeldi et mu jalad pole veel kõige hullemad.Kuid vasakul jalal on rohkem kont väljas kui paremal. tehelt see pole mingi lisaluu vaid üks jalalaba kont kus väljaspoolsed kondid on rohkem kokku surutud see pärast mul on jalgadel seespool kaks imelikku konti.Arst ütles kui ma vanem olen ja need kondid hakkavad häirima siis mul lihvitakse need kondud väiksemateks.Küll nendes palatistes oli lapsi peaaegu kõik palatid mida ma nägin või möödusin oli seal üks või kaks last.mul oli nii õudne vaadatanendesse palatistesse.

11 Comments:

Blogger taneliajaveeb said...

paranda oma vead ära

8:49 AM  
Blogger Dorotheja ajaveeb said...

Polokliinikus on vale, vaja kirjutada polikliinikus.

2:02 AM  
Blogger Andero ajaveeb said...

OMG!!!

4:17 AM  
Blogger Gerrithi ajaveeb said...

Andero ma ei saa aru mida selle sõna OMGiga mõtled seleta lahti

4:24 AM  
Blogger Andero ajaveeb said...

kle õpi enne inglise keel selgeks siis küssa

6:18 AM  
Blogger Andero ajaveeb said...

kle õpi inglise keel selgeks siis küsi

6:21 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Kujuta ette Gerrith kui sina oled palatis siis läheb mingi laps mööda ja teeb imelikku nägu. Kujuta ette kui vastik tunne siis on!

8:29 AM  
Blogger elnaraajaveeb said...

Mis see tähendab tehelt ja uus lause algab suure algus tähega.

9:56 AM  
Blogger Gerrithi ajaveeb said...

Liisi ma ei teinud imelikku nägusi vaid ma ei suutnuid neid vigastatuid lapsi vaadata kohe kahju hakkas neist

9:00 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Mis su jalgadega üldse viga on ma ei teadnudki et sinul midagi viga on???

9:24 AM  
Blogger Gerrithi ajaveeb said...

mul kasvavad kondid seest väljapoole vot nii

12:44 AM  

Post a Comment

<< Home